Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K88a15r75e40l 47V62a43l60i42š

30. 6. 2014 18:18

Díval jsem se nato, ale velkým problémem se mi jevil akorát pan Moravec, který nenechal ministra Babiše ani jednou dokončit myšlenku. Úplně jinak se choval k panu Kalouskovi. Ten mohl mluvit kolik chtěl. A kecal.

Moravec už by měl skončit, nebo už ten pořad budou všichni bojkotovat. ;-O

1 0
možnosti

Asi jsem se díval na jiný pořad, ale nemáte vůbec pravdu, přestože nepochlebuji p.Kalouskovi ani p.Moravcovi. Bylo to přesně naopak a p. Moravec byl totiž na vaší straně.;-)

0 0
možnosti

Já jsem to sice neviděl a kdykoliv se ukáže všeználek Kalousek rovnou přepínám jinam, ale položky odečitatelné z daní u firem již nyní prakticky neexistují.

Možná měl řečník na mysli položky snižující daňový základ, třeba odpisy.

Pokud se daňový základ zvýší tak při nezměněné daňové sazbě vzroste daňová povinnost.

Vzhledem k tomu, že 75% firem (měřeno podílem na exportu) u nás má zahraničního vlastníka, znamenalo by to menší zisk pro akcionáře, ale nevidím v tom důvod, aby firmy méně nakupovaly.

Daň ze zisku není nákladová položka.

2 0
možnosti

Nejsem tak smělý, abych předpokládal, že p.ministr vyřeší ekonomickou krizi, tedy že přijde na něco, co všem ostatním na světě zůstalo skryto.

Krizi neúspěšně řeší jak Amerika tak Evropa. Nevidím důvod, proč bychom zrovna my, měli být výjimkou.

1 0
možnosti
  • Počet článků 11
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 936x
Podnikatel, poradce pro Asociaci krajů ČR, předseda Italsko moravské kulturní a historické asociace

Seznam rubrik